نرم افزار
 
دانستنی های من
دانستنی های من در کامپیوتر

برنامه های راه انداز،سیستم عامل ها،مترجم های زبان برنامه نویسی و نرم افزار های کمکی هستند.

نرم افزار های کاربردی که برای انجام یکسری امور خاص طراحی وتولید شده اند به کاربران به صورت آماده از شرکت های رایانه ای تامین میشوند.

نرم افزار های گرافیکیبرای ایجاد وانجام تغیرات بر روی تصاویر به کار میروند.

نرم افزار های تولید صفحات وبنیز برای بهبود مدیریت پروژه ها در یک سازمان میتوان از نرم افزار های مدیریت پروژه استفاده کرد.

برخی از نرم افزار ها مانند صفحه گسترده ها،واژه پرداز ها،مدیریت بانک های اطلاعاتی و ارایه ی گرافیکی به کمک سازمان می آیندوبه انجام ساده تر کارها کمک میکنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من این وبلاگ رو برای به اشتراک گذاشتن دانستنی های خودم درست کردم و امید وارم شما هم از خواندن این مطالب لذت ببرید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانستنی های من و آدرس m-computer-m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
خرید مانتو - خرید مانتو