کلیات رایانه
 
دانستنی های من
دانستنی های من در کامپیوتر

قدرت پردازش میتوان رایانه هارا به رده های مختلف طبقه بندی کرد.دربالاترین طبقه،ابررایانه ها قرار دارندکهدارای توانمندی های بسیاری بوده ودر مواردی که پردازش های پیچیده موردنیاز است مانند هدایت سفینه خا، از آنها استفاده میشود ودر پایین ترین طبقه،ریزرایانه ها وجود دارند که امروزه در بیشتر اداره ها و حتی در خانه ها هم یافت میشوند.براساس نوع پردازش نیز رایانه ها دارای طبقه بندی خاصی هستند.دراین دسته بندی که میتوان به رایانه های آنالوگ،دیجیتالوپیوندی(ترکیبی)اشاره نمود. اگر چه اکثر رایانه هایی که ما میشناسیم وبا آنها سرو کار داریم از نوع دیجیتال هستنداما در مواردی که با محیط اطراف خود توسط خسگرها کار میکنیم،مانند پیش بینی وضع هوا، رایانه های آنالوگ ویا ترکیبی به کمک می آیند.رایانه دارای واحد های اصلی و ورودی/خروجی، حافظه و پردازنده ی مرکزی است. واحد ورودی، وظیفه ی دریافت داده ها را برعهده ی آن است، واحد پردازنده ی مرکزی شامل واحد محاسبه و منطق ،واحد کنترل وثبات ها است.

 


نظرات شما عزیزان:

tiiinaaaa
ساعت11:06---28 تير 1395
سلام مطالبت عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من این وبلاگ رو برای به اشتراک گذاشتن دانستنی های خودم درست کردم و امید وارم شما هم از خواندن این مطالب لذت ببرید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانستنی های من و آدرس m-computer-m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
خرید مانتو - خرید مانتو